Monopol

Det blev sent igår. Väldigt sent. Vet inte ens om jag kan kalla det att det blev sent IGÅR. Vi gick och la oss strax efter 6 i morse. Jag var trött redan vid ett i natt, men så ville jag prova att spela monopol med Fredrik på datorn, och seg som han är så började vi inte spela förrän vid två någon gång. Och när vi väl hade börjat spela kunde vi inte sluta. Det var riktigt kul =)
Första gången vann jag ganska stort och var väldigt nöjd över det. Andra gången gjorde vi dataspelaren lite smartare och då gick det riktigt dåligt för mig. Om man någon gång har spelat med mig så vet man att jag är väldigt tävlingsinriktad och tycker inte om att förlora. Så ju sämre det gick för mig desto surare blev jag. Det var inte så mycket att jag förlorade utan mer att jag hade sådan otrolig otur och dataspelaren hade en onaturlig framgång i sina tärningsslag. Men Fredrik vann ändå så jag blev på bra humör igen =)

    

Imorse vaknade jag av att det ringde. Först trodde jag att det var larmet så jag trodde att jag stängde av det, men så tittade jag på mobilen och såg att det hade ringt och att jag hade svarat. Så jag la på snabbt som attan och hoppades att personen skulle ringa upp igen. Det är ju pinsamt att svara på mobilen men inte svara på samtalet så att säga. Men som tur var ringde det igen och jag kunde svara och låta lite mer vaken =P Det var från det senaste jobbet jag har sökte och jag ska på intervju nästa tisdag! =) Hoppas verkligen att det går bra, det skulle vara hur skönt som helst.
Det är ett elevassistent jobb där man måste vara teckenspråkskunnig, och det är jag ju, så jag kanske har en chans. Men jag är ju lite ringrostig nu när jag inte tecknar så mycket, så fram till intervjun så ska jag teckna så mycket jag kan. Och det är ju även bra för Fredrik för då lär han sig ännu mer =)

Nu ska jag spela lite dice king på king.com =) Har fastnat för det nu. Det är exakt som yatzy och det är riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: shorty

Fixa cod 5 till 360in ist emma så kan vi lira de medans fredrik raidar ^^ :D bara 3 dagar kvar sen får du en surpuppe och Glädjespridar Elin på besök :D jag längtar tills fredag :D

2009-07-28 @ 17:07:04
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: cryylv

Monopol en riktig klassiker :) Hoppas ni har det bra !! Sköt om er / Cryylv

2009-07-29 @ 03:21:33
URL: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0