Bilder och bröd

Det blev inget brödbak igår och inte heller en kort visit hos Jennie. Jag skulle bara över och hämta lite bilder, men det blev att jag stannade och kollade på The Others också. Jag hade visserligen redan sett den, men jag hade inget bättre för mig så jag stannade. Simme som är så smart listade ganska snart ut hur den skulle sluta. Fast det kanske de flesta gör =P Det gjorde inte jag första gången ialla fall =P

Jennie hade inte så många bilder tyvärr, men hon hade en sån där Boken om mig bok som var Fredriks. Så jag tog med mig den hem och tog ut en bra bild. Tror att jag åker hem till hans mamma och skaffar lite fler bilder =) För det är ganska kul att ha, och så kanske det blir fler tavlor.


Liten och ultrasöt Fredrik <3


Här är jag =) Och även jag är ultrasöt om jag får säga det själv =P

När jag kom hem satt min baby fortfarande och spelade, men han hade inte så mycket kvar. Så jag satte mig och spelade lite patiansduell med Anders, och jag ägde honom med =) Haha. Han sa också att jag fuskade. Fastän det inte går att fuska på det. Killarna är bara dåliga förlorare =P

Efter det var det Rain Man på tv och den har jag inte sett innan. Så Fredrik nästintill beordrade mig att se den för att den är så bra. Men det gjorde inget för den har jag alltid velat se, så vi bänkade oss framför tvn med popcorn och tittade. Den var faktiskt riktigt bra! Jag blev lite sur ibland för att den ena killen var så dum mot den andra, men det är ju bara ett tecken på att en film är bra =)

Idag har det inte hänt så mycket. Vi var förbi Jennie och Simme när vi var på väg till Ica, och de var igång med att storstäda så vi blev inte långvariga. Sen har det mest varit att vi (jag mest fast med assistans från Fredrik) har bakat bröd. Det blev en jävla massa bröd, så nu hoppas jag att jag inte behöver baka på ett tag =P

Nu blir det filmtajm. Vi ska se Hot Fuzz som jag lånade hem från Simme igår. Jag har för mig att Anders har sagt att den är bra. Det är en komedi och det behöver vi idag. Vi har båda varit lite griniga så vi behöver skratta =)

See ya!

Kommentarer
Postat av: shorty

ja du var ruskigt söt söt när du var liten :D fredrik va sötboll han med :D hemmafrun fixar bröd :D

2009-07-12 @ 13:19:25
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Emma!



Nu har även jag blitt me blogg besök den gärna :)



Kram

2009-07-12 @ 20:31:36
URL: http://emelie.cerium.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0