Var är solen??

Det finns ju ingen anledning att gå upp tidigt längre. Jag menar vart är solen? Inte här i alla fall, och det är ju den enda anledningen att gå upp tidigt för. Om man inte ska göra något speciellt dvs. Men oftast ska jag ju inte det, så just nu känns det bara så onödigt att släpa sig upp ur sängen för att bara glo lite... Så nu hoppas vi alla mycket och intensivt på att det blir en massa sol igen så att man kan bli lite brun =) För jag vill inte gå upp tidigt annars. Jag har mycket roligare på natten än på förmiddagen =)
Jag är en äkta nattuggla, men inte mer än min baby. Han skulle må bäst av att leva som ett nattdjur. Tror till och med att han skulle kunna utveckla nattsyn om han bara kämpade =P

Flera gånger om dagen tänker jag på att Elin snart ska komma. Jag tänker på hur mysigt det kommer att bli, vad vi ska göra, om hon kommer ha kul och sånt. Kanske låter fjantigt, men jag längtar verkligen! Visst har vi varit ifrån varandra innan ganska länge, men inte som nu. Nu är ju läget ett helt annat. Jag bor här och hon i Örebro, så vi kommer ju inte träffas alls lika ofta. Då måste man ju verkligen göra det mest och bästa av tiden man har ihop! Jag hoppas verkligen att hon kommer trivas hemma hos mig, men det kommer hon säkert =)



Gammal bild när vi sitter i Blixten (min döda bil)


Jag har för mig att vi satt och jämförde längden på våra ben när vi satt där, och antagligen didviderade vi länge, för sån är vi =)


Sista bilderna vi tog innan jag flyttade.

Hoppas du har kul på kryssningen Elin. Önskar att jag kunde ha följt med. Men det får bli nästa gång =)

Nu ska jag spela lite, och antagligen tänka lite mer på när min bästaste vän kommer =P

See ya!

Kommentarer
Postat av: Janpan

ni verkar ha ett så jävla starkt vänskapsband! och jag förstår hur mycket du betyder för henne när jag lyssnat på Superhjälte !

2009-07-15 @ 02:09:38
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0