Tråk

Det har varit ett par ganska händelselösa dagar. Det har verkligen inte hänt alls mycket...

Igår ringde Elin och var jätteglad. Jag hörde det direkt när jag svarade. Hon sa att hennes mormor ska till Halland nästa helg och hon får följa med! =D En hel helg får jag med min bästaste! =) Det kunde inte bli bättre. Jag blev så ledsen sist när hon sa att hon inte kunde komma, så nu hoppade jag av lycka. Fredrik tyckte nog att jag var lite koko, men det är han van vid =P

Idag åkte jag, Jennie, Fredrik och Linnéa upp på stan för att syskonen skulle till banken. Jag visste att jag skulle få det svårt att väcka Fredrik så jag sa till Jennie att komma hit och ta med sig Linnéa för det skulle få upp honom snabbare. Och jag hade rätt. Hon tyckte först att Fredrik var lite läskig när han låg där och mumlade, men när han vände sig om och började prata med henne så var han mest rolig =) Hon är så söt och lugn. Hon var tyst hela tiden och satt och tittade på allt från sin vagn. En sån unge skulle man ha. En som är tyst och medgörligt. Men sån tur kommer man ju inte att ha =P


Fredrik busar med Linnéa


En glad liten sötnos =)

Nu ska jag spela lite, och försöka komma ihåg att gå ut till tvättstugan =P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0