Papper och åter papper

Herregud va kvavt och varmt det är idag! Så där så man nästan inte kan röra sig eller andas. Trodde att det skulle bli regn med tanke på hur det såg ut när jag gick och la mig i morse. Det var disigt och helt grått/svart på himlen. Det blev ganska sent, typ vid 05 däckade jag. Jag fastnade framför ett nytt spel jag har på datorn. Men jag gick ändå upp vid halv tolv och då var det sol och jättevarmt.

Efter att vi gick upp idag satt vi med massa papper och försökte få ordning på alla viktiga papper man har. Typ hyresavtal och lönespecifikationer och sånt. Vi satt säkert i en timme eller två och bara sorterade och letade efter alla papper vi måste ha för lite olika ansökningar. Men nu så har vi fan stenkoll så det borde vara lättare efter detta att hitta det man letar efter =)

Sen var det dags att åka upp på stan och gå till banken för att få ut ännu mer papper. Det är som att vi kan bada i papper nu =P Men det gick fort ialla fall. Medan jag väntade på att Fredrik skulle bli klar på sin bank gick jag in på Gina Tricot för att kolla lite. De hade 50% rea. Visserligen kan jag inte köpa något, men det skadar ju inte att kolla =) Ialla fall så såg jag så sjukt fula kläder där. Alltså hur fan tänker de som designar kläderna ibland, och hur fan tänker de som har de på sig? Jag menar vem vill ha på sig något som ser ut som det man hade på sig på dagisavslutningarna när man var liten? Eller harembyxor? Eller tröjor stora som hus? Nej inte jag i alla fall, och tydligen inte många andra heller eftersom att det var rea =P


Detta ser ju ut som en dagisklänning. Så ful!

Efter det blev det en sväng förbi Eurostop och sen hem och fortsätta med de där jävla papprena.

Hampus ringde och kollade om vi var hemma, han ville komma förbi och äta sin pizza. Han brukar göra så. Han beställer en pizza och cyklar hem till oss och äter den =) Men den här gången förhandlade Fredrik till sig pizzor till oss två också. Det var så länge sen vi åt det, och ska jag vara ärlig så har jag inte saknat det så värst. Men det har Fredrik så han blev glad =)

Det är alltid så kul när Hampus kommer för då får man sig en dos mobbing =P Han retas alltid och säger att jag ska åka hem till Örebro, men det är med hjärtat så det är bara kul =)


Hampus

Stackars katterna. Det måste vara riktigt jobbigt att ha päls när det är så här varmt. De har legat utslagna mest hela dagen runt om i trädgården och här hemma. Men vi fyller på med vatten hela tiden så att de kan dricka mycket.


Utslagen katt nr 1. Shiva kan ligga och sova lite hur som helst.


Hon brukar sova så med huvudet gömt mellan tassarna =P


Utslagen katt nr 2. Tussen aka Tjockis =)


Här sitter han och tvättar sig själv och Shiva. Han ser så jävla rolig ut =)
Kanske förstår varför vi kallar honom Tjockis =P
(suddig bild jag vet)

Nu har jag varit duktigt och skrivit lite tidigare än jag brukar. Ska försöka fortsätta med det.

Nu ska jag spela lite Hawaiian Explorer. Det är det nya spelet jag är hocked på =)

See ya!


Kommentarer
Postat av: shorty

men vaddå söt o sover mellan tassarna :D gows katt :D haha hampus :P

2009-07-04 @ 12:45:23
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: tessah

Hahah typ varannan tjej på min skola hade den klänningen, fast i vitt, på skolavslutningen. Dock inte jag :p

Men hur kan du inte gilla haremsbyxor? Jag ääääälskar mina, helt goa o härliga ju.

2009-07-08 @ 23:42:32
URL: http://photoholic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0