Grejar..

Idag har vi tagit det mest lugnt. Jag hade en riktigt sprängande huvudvärk på dagen så jag la mig och sov en stund, och vaknade av att Micke var här. Han hade köpt 5 påsar jord åt oss. Så att vi kan justera våran gräsmatta lite. Som den är nu (eller ja, halva) så är det ett jätteglapp mellan gräsmattan och staketet, så vi ska "flytta" upp gräset lite. Så himla snällt av honom! Det hade sett ut som fan här om det inte var så att vi fick hjälp av vår trädgårsmästare =) Men nu är vi på gång! Tror dock inte att det kommer se riktigt lika bra ut nu som nästa sommar. Då ska det planteras och grejas =) Det är som Fredrik säger, vi nestar. Alltså vi bygger bo kan man säga.




Sånt här glapp var det innan


Så här blir det efter. Det syns lite dåligt, men plankan syns inte längre =)

Jag längtar tills Elin kommer. Det ska bli så mysigt. Det är marinfestivalen här då, så vi får se om vi drar dit en sväng. Men det spelar egentligen ingen roll för det är bara så himla kul att hon kommer hit =)

Tänkte bara slänga in en gullig bild på mina gosar. Våra söta katter som i och för sig inte alltid är så söta och snälla, men de är mina gosar ändå. De är syskon och gosar med varandra titt som tätt, men det brukar inte hålla så länge. För helt plötsligt så flyger den ena på den andra och börjar slåss. Och det är inte alltid samma katt som börjar, så det är så svårt att veta vem man ska skälla på. Men nu börjar vi lära oss när det närmar sig bråk, så vi kan oftast styra av det i tid =P


Här ligger de och sover =)

Ganska snart efter att bilden tog så började Shiva (den till vänster) tvätta Tjockis (givetvis den till höger) och det är då det brukar bli slagsmål. Och det var väl ungefär så det blev =P Det är konstigt att det kan gå så snabbt från kel till bråk. Men det är väl det som kallas syskonkärlek =)

Nej nu kommer Jennie och ska ha skjuts till Tylösand. Hon ska hänga med bratsen =P

See ya!

Ps. Grattis till dig som ska ha ett grattis! <3

Kommentarer
Postat av: shorty

de blev jätte bra när plankan försvann :) jag längtar tills jag kommer jag oxå, jag saknar dig så :D <3 Jag älskar dig!

2009-07-24 @ 15:47:19
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0