Städat och fint =)

Igår kväll var tanken att vi skulle kolla på film, men det blir ju inte alltid som man har tänkt. När Fredrik var klar med sitt musikprojekt så föreslog jag att vi skulle spela patiansduell på msn. Jag har spelat det en gång innan med Anders (en gammal klasskompis) och tyckte att det var jättekul. Fredrik brukar inte vilja spela sånt med mig, men denna gången så var han villig att spela lite =) Det slutade med att vi spelade hur länge som helst. Måste ha spelat i minst två timmar. Det är så himla kul, och jag vann hela tiden =) Fredrik vann kanske 4 gånger av ja..40-50 kanske =P Tur är att han inte är en sån dålig förlorare, fastän han gnällde ganska mycket. Men så är det väl när man spelar med ett mastermind =P Ska nog spela lite mer idag med hoppas jag.

Idag stod det städning på schemat. Jag sa åt Fredrik igår att vi skulle storstäda lägenheten idag, så att han fick förbereda sig på vad som skulle komma. Varken jag eller han tycker att det är speciellt kul att städa, men det måste ju göras. Alltså vi städar ju annars också (eller mest jag), men inte sådär att man skrubbar och har sig, men det gjorde vi idag. Det var ju dåligt väder också, så vad annars ska man göra? Det blev väldigt bra ialla fall, och nu känns det sådär luftig som det gör när det är städat =)

Ska baka lite mer bröd idag också. Känner mig som en riktig husmor när jag håller på med sånt. Tänk bara att först städa en massa, sen laga mat och sen baka. Kan man bli mer husmoderlig? =P

Men först ska jag till Jennie och hämta lite bilder på Fredrik när han var liten. Jag hade en jättefin bild innan, men jag hittar den inte =( Så jag får fixa ett nytt. Ska rama in en bild på honom och en på mig som vi kan ställa på hyllan i vardagsrummet =)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0