Ups and downs

Saker blir inte alltid som man har tänkt. Vissa gånger blir det bättre och andra gånger sämre. Idag hände det både en bra grej och en dålig.
Den bra grejen var att vi slipper betala en ganska stor skatteskuld på ett arv som Fredrik och Jennie fick förra året. Det lättade mitt hjärta oerhört mycket. Det var som att en sten släppte och allt kändes lite lättare efter det =)
Den dåliga grejen är att Elin inte kan komma tyvärr. Det har krånglat till sig lite för henne, och det är ju inte hennes fel. Jag vet att hon ville komma och jag ville ha henne här. Men ibland kommer det saker som man inte kan styra över. Men jag ska inte ljuga. Det känns inte bra, inte bra alls. Jag hade verkligen sett fram emot det, men det får bli någon annan gång.

Elin jag vet att du vill komma och det är inte ditt fel! Så ha inte dåligt samvete! Det får helt enkelt bli någon annan gång.

Får se vilka fler överraskningar jag bjuds på idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0