Osammanhängande

Vi är så hemmakära jag och Fredrik. Andra par i vår ålder brukar säker gå ut och festa och så, men inte vi. Nej, vi bakar bröd en lördagkväll. Och inte bara det. Igår åt vi nybakat bröd, drack varmchoklad (som jag gjorde alldeles själv) och spelade patiansduell på msn =P Haha är det bara jag eller är vi lite skumma? Men det var gott och mysigt =) Vi har inga större behov av att gå ut. Det har man ju liksom gjort i sina dagar, så jag känner att det är färdigt. Vi går bara ut om det är något speciellt, annars stannar vi hemma eller umgås med andra utan utgång =P

Idag har varit en riktigt död dag. Har knappt gjort någonting, ingenting vettigt ialla fall. Men såna dagar har väl alla =P

Hoppas på sol i morgon. Min bränna håller på och försvinna, och så kan vi ju inte ha det! Skulle vilja vara brun året runt, men sån tur har man ju inte när man bor i Sverige. Så under dessa få veckor man kan bli brun på naturlig väg så vill man ju passa på. Så nu får regnhelvetet försvinna!

Jag längtar så himla mycket till min bästa vän kommer. Min Elin ska komma snart =) Wiie vi kommer ha det så himla mysigt! Om hon nu klarar av att inte spela COD det vill säga =P Jag ska se till att hon blir av med sitt beroende.
Och Elin nu vet du vad du har att se fram emot. Nybakat bröd och varm choklad =)

Detta blev ett riktigt rörigt inlägg, men det är ju för att jag egentligen inte har något att säga, men säger det ändå =P

För att göra det lite extra rörigt så slänger jag in en söt men helt osammanhängande bild =P


Sötnosen själv! Ser så busig ut på denna bilden =)

Nu ska jag nog spela lite, kanske läsa lite bok.

See ya!

Kommentarer
Postat av: shorty

Jag längtar oxå :D ja choklad och bröd i all ära men de bästaste blir att få se dig igen <3 saknar dig jätte mycket! älskar dig!

2009-07-13 @ 10:06:39
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0