Bla bla bla

Har inget intressant att skriva idag är seg och trött. Har legat och hostat hela natten, och då är det inga små hostningar. Det är så man tror att jag ska hosta upp ena lungan eller nåt. När jag vaknade höll jag på att tappa rösten. Typ var tredje ord hördes inte, så har jag aldrig haft det innan.
Jennie ringde och ville ha barnvakt idag igen, men jag pallade inte. Plus att jag inte vill smitta barnen om det är något som smittar. Så Fredrik fick gå över och kolla till barnen. Han var borta i typ 5 timmar, och vad gjorde jag under den tiden? Ingenting! Har bara slappat framför tvn och försökt ta det lugnt med halsen. Det blir bara värre om jag flåsar eller pratar en massa.
Pratade dock lite med Elin som ringde mig för en gångs skull =P Hon har varit seg och trött de senaste gångerna vi har pratat så hon ville prata när hon var pigg =) Saknar henne och hoppas hon kan komma snart!

Linda ringde också så vi pratade också, även fast jag skulle vila rösten =P Hon har tydligen skaffat en hemtelefon via 3. Man fick en mobil som hemtelefon och så. Och det är ju jättebra för vi har sagt upp vår hemtelefon och jag har 3 =)

Luffas och Jenny kom förbi en sväng också. De ska åka till Liserberg och vi snackade om vi vill följa med eller inte, men vi har tyvärr inte råd. Vi vill verkligen dit, men det får bli någon annan gång när pengarna har börjat rulla in =P

Kanske skriver mer sen, om det nu kommer hända mig något skoj =P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0