Inte helt hundra

Det är något fel på mig. För typ 2 år sen fick jag lite problem med yrsel, men det la sig. Sen kom det tillbaka för lite över 1 år sen, men då sa vårdcentralen att jag hade lågt blodtryck. Det la sig ganska snabbt, men jag blir fortfarande yr om jag vänder mig om snabbt och så. Men i dag hände det något. Jag satt bara och kollade på TV och helt plötsligt började det snurra jättemycket. Det är en väldigt läskig känsla. Allt jag ser snurrar och det snurrar i huvudet samtidigt. Skillnaden idag var att det brukar försvinna ganska snabbt, men inte idag. Det spelar liksom ingen roll om jag ligger ner. Det snurrar så fort jag rör mig =/
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och hon sa att det kan vara vätskebrist. Är det inte det så kan det vara ett virus på balansnerven i örat. Så jag dricker en massa vatten och hoppas på att det ska försvinna. Annars får jag gå till farbror doktorn och be han kolla mina öron. Vill liksom kunna röra mig utan att känna att jag ska svimma. 

Har fått ett recept på en gratäng från mamma idag, så om jag orkar ska jag laga den =) Får bara hoppas att den bli ätbar. Kanske blir rabarberpaj idag också. Om jag inte ramlar ihop det vill säga =P

Skriver mer sen.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Janpan

Ush va läskigt! hoppas de bara är vätskebrist!

2009-06-22 @ 21:09:32
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: shorty

nej usch :/ inte må dåligt då blir jag ledsen :( den får ta o försvinna helt ur dig för du ska må bra hela tiden 24/7. <3

2009-06-23 @ 00:26:24
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0