Mat och film

Gratängen står äntligen in ugnen =) Blev jättesent med maten, men hade inte tillräcklig koll på huvudet innan för att laga mat. Men nu kan jag i alla fall gå utan att bli yr =) Det är värre när jag sitter ner av någon konstig anledning. Man tycker ju att det borde bli bättre, men så är det tydligen inte i mitt fall.

Det är Inside man på trean nu. Den är så himla bra. Jag har sett den 2 eller 3 gånger innan, men den är värd att se igen! Tror att jag lånade den av Elin första gången jag såg den. Hon tjatade så om att den var så bra och att jag var tvungen att se den. Tror till och med att jag egentligen skulle låna en annan film men att jag var tvungen att låna Inside man med för att få låna den andra =P Hon är söt hon =)
Det var likadant med Sagan om ringen. Jag hade fått för mig att den var dålig av någon anledning, men hon tyckte att den var jättebra så hon tjatade alltid om att jag skulle se den. Och varje gång vi skulle kolla på film så insisterade hon på att vi skulle se den. Jag var motstridig men till sist fick hon sin vilja i genom, och det är jag glad för. För dom filmerna är bland de bästa jag har sett! =)

Denna låten är så jävla bra! Jag blir så glad av den och tänker på Elin och mig när jag hör den =)



Rob Mayth är kungen av dance! =)

Kommentarer
Postat av: shorty

aw fin låt :D :D wiie och du tänker på mig :D

hahaha jag e skum... de var nog så att du var tvungen att låna inside man annars hade du inte fått låna den andra hahah de låter precis som jag :D Älskar dig och saknar dig varje dag <3

2009-06-23 @ 00:24:06
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: shorty

nu har juh låten gått på repeat hela tiden. nu saknar ja juh dig ännu mer här hemma. men snart får ja träffa dig igen :D

2009-06-23 @ 09:41:46
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0