Midsommar! =)

Idag är det midsommar! =) Jag tänkte att jag skulle skriva lite snabbt medan Fredrik står i duschen. Så fort han är klar så ska vi åka iväg till stureplanen och sätta upp tält. Det blir den traditionella tältfesten. Det var sjukt roligt förra året, och väldigt lyckat =) De spelade visserligen hardstyle typ hela festen förra sommaren, men det gillades av alla som var där. Så vi får se hur det går i år. Tror att det kommer bli lika lyckat, dvs om vädret är med oss.

Har kläddilemma som de flesta tjejer brukar ha =P Vet inte vad jag ska ha på mig och vill helst ha något nytt. Men nu finns det inte så mycket nytt i min garderob så då får jag helt enkelt nöja mig med det jag har.

Jag skulle vilja lägga upp en video här med en låt som jag älskar, men jag vet inte hur man gör. Jag har försökt få tag på Elin för att hon ska hjälpa mig, men hon vill inte svara. Så jag får lägga upp den i morgon =)

Nu blev Baby klar så nu ska vi snart dra!

Ha en riktigt bra midsommar alla!

See ya!

Kommentarer
Postat av: shorty

sweet hoppas kvällen blev lyckad :) jag såg att du hade ringt men hade fullt upp. jag har glömt mobilen hos mamma idag men kan hjälpa dig ikväll om du e inne på msn då? eller så ringer jag dig när jag kommer till mamma :) pussa

2009-06-20 @ 11:17:55
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0