Frågor och svar

Tänkte att ett sånt här quiz skulle vara ganska informativt, med tanke på min korta historia som bloggare. Så läs och njut?! Ja läs i alla fall om du vill =)


1. Hur gammal är du om fem år? 30! 
2. Vem var den sista du träffade? Min älskling, han sitter här bredvid =) 
3. Hur lång är du? 156,5 men säger 157
4. Vilken var den senaste film du sett? Nothing to lose 
5. Vem ringde du senast? Elin
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha =) smart drag av dem! Du är helt enkelt för generös. Men jag kan ha tålamod så jag väntar. Men då jävlar ska det vara bra ;)"  Till Krille
7. Vad är dagens planer? Ta det lugnt för att inte bli mer sjuk. Och kolla på film med baby =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa tror jag
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I fredags tror jag 
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med blåa kanter
12. När vaknade du idag? Ett ( Men jag är sjuk så det är okej)
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat katter har man ju, men inte tagit med någon hem 
14. Vilken är din favoritplats? I min babys famn
15. Vilken plats föredrar du minst? Har inte varit på alla platser, men sjukhus är väl ingen höjdare direkt 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis med baby i ett radhus, och på ett jobb jag verkligen trivs med. 
17. Vad skrämde dig som barn? Myror, nyckelpigor, spindlar, harkrankor, skalbaggar...ja alla kryp man kan tänka sig =P 
18. Vem fick dig att skratta senast? Min älskling igår när han såg ut som en apa =)       
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej de fanns på min tid med, men jag har inga 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar såklart =) 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken is the way to go =P
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två och Fredrik två 
23. Hur många landskap har du bott i? Bor i mitt andra nu =)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja vem har inte det?!?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor tror jag
26. Är du social? Väldigt. Kan prata med vem som helst typ 
27. Vilken är din favoritglass? Dumle eller Ben and Jerry's Toffee nått 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa, resa!!!
29. Tycker du om kinamat? Väldans massa
30. Tycker du om kaffe? Nej verkligen inte
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, vänster om man nu ligger i sängen det vill säga 
33. Kan du spela poker? Jepp 
34. Tycker du om att mysa? Otroligt mycket. Är nog min favoritgrej ever! 
35. Är du en beroendemänniska? Jo, har några beroenden som man skulle må bättre utan
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja faktiskt, nu efter jag har träffat min älskling
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och teckenspråk 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Har satt andra i ambulanser dock.        
40. Föredrar du havet eller en pool? Knepig fråga, för i pooler finns ju inga maneter och annat äckel. Men måste nog säga havet ändå
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor, om det fanns utrymme för det =P 
42. Äger du dyra smycken? Nej, det dyraste är nog min förlovningsring
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukostmacka 
45. Vem är den roligaste människan du känner? Fredrik eller hans kompisar
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj ett ärr? Har inte så många att välja...och välja till vad?? haha 
47. Vad har du för ringsignal? Halo med Beyoncé. Superhjälte när Elin ringer, och No air när Fredrik ringer
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja ett par stycken 
49. Flirtar du mycket? Väldigt mycket när jag var singel. Men inte så mycket nu längre =)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen just nu, men tror att jag ska lägga upp en från i lördags. Och den togs på B&B.
51. Kan du byta olja på bilen? Klart att jag kan! 
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja och det var INTE kul!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Liza Marklunds senaste. En plats i solen tror jag den hette.
54. Läser du dagstidningen? Nej. Vill jag veta nåt kollar jag på nätet 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 
56. Dansar du i bilen? Självklart =) Det har mina medresenärer fått erfara =) 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept på kokosbollar
59. När var du i kyrkan senast? På Eliies dop i slutet av maj. Det var en kyrka från medeltiden. Ganska cool faktiskt =)
60. Vilka personer utmanar du? Ingen speciell. Vem som helst får väl göra såna här "Quiz"?

Kommentarer
Postat av: shorty

HAHAHA "

56. Dansar du i bilen? Självklart =) Det har mina medresenärer fått erfara =) " japp de har nog alla fått erfara med dig :D

2009-06-15 @ 19:48:28
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0