Sjuk =(

Började känna mig krasslig igår eftermiddag och tänkte att jag skulle bli förkyld. Men ju senare det blev på kvällen desto sämre mådde jag. Somnade ganska sent och vaknade mitt i natten av att jag hackade tänder, av min feberfrossa. Så Fredrik fick lägga en filt om mig och han försökte värma mig. Så söt! Jag har tydligen legat och låtit och gnällt i natt för att jag har mått så dåligt. Och feberdrömmar har jag också haft. Kommer ihåg att jag drömde att Fredriks kompis Simme förföljdes av spöken och att han dog i en grop i en gympahall(jag vet det låter sjukt) , men sen helt plötsligt levde han men han var typ deformerad. Och så drömde jag om brännmaneter i en pool... Varför drömmer man så konstiga saker när man är sjuk?
När jag sedan vaknade vid ca 11.00 hade jag en riktigt sprängande huvudvärk och vad hände då? Jo, självklart ska några jävla snickare typ såga och slå i balkongen över vårt sovrum! Det hjälpte ju verkligen inte. Men, men jag lyckades faktiskt somna om och vaknade av att min baby skulle gå och handla åt mig. Jag var verkligen tvungen att värktabletter så han traskade i väg och så kom han hem med tabletter och chips! =) Så gullig.

Ganska snart efter mitt ipren intag så började jag må bättre. Så jag har legat i sängen och spelat King och kollat på Tv hela dagen. Peter kom förbi en liten stund på eftermiddagen. När han märkte att jag var sjuk så försökte han hålla sig så långt ifrån mig som möjligt.
Det är något skumt med den här gruppen. Det är som att alla är livrädda för att bli sjuka. Är man sjuk så får man inte träffa någon på typ en vecka för att de inte vill bli smittade. Ännu värre om man är magsjuk, då får man hålla sig borta i typ ett halvår =P

Jag satt och spelade lite i sängen när jag hörde att en av våra katter satt ute och jamade, så jag gick dit för att kolla vad som hade hänt. Precis när jag kom till dörren sprang Tussen a.k.a Tjockis in med en mus i munnen och la den på golvet i vardagsrummet. Han hade fångat den alldeles själv och ville visa upp den. Hur äcklad jag än blev så fick jag "gratulera" honom och visa att jag var stolt. Fredrik kom också och visade sin uppskattning och efter det kunde Tjockis äta upp sin fångst. Fy va äckligt det är! Men man blir ändå lite stolt över honom. Men så hände det en gång till efter bara typ 2 timmar. Han kom med en lika stor och slukade den hel. Han är cool han =)

Nu ska jag försöka umgås lite med min älskling =) Får se hur mycket ork jag har, kanske blir en film.

See ya!

Kommentarer
Postat av: shorty

sluta drömma skumma saker :P stackars dig som e massa sjuk :( krya på dig gumman <3

2009-06-17 @ 14:07:16
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0