Jobb och barnvakt

Idag gick jag upp i lagom tid. Jag vaknade av att en av katterna stod utanför vardagsrumsfönstret och krafsade och jamade för att hon ville in. Och det var tur det, eftersom att jag skulle upp och åka till babys jobb för att ge honom mackor och treo. Men det var tur av en annan anledning också. För ca 15 minuter efter att jag hade gått upp ringde mobilen och det var från Falkenberg. Jag ska på anställningsintervju!!! =D På måndag klockan 9 ska jag vara där. Jag blev så himla glad. Äntligen blir man kallad, och jag vet att jag kommer göra bra i från mig. De sa att det kommer ta ca en timme, och tänk att jag ska få prata om något jag verkligen brinner för i en hel timme. Måste börja fundera ut lite svar på frågor som de kan tänkas ha. De kommer antagligen fråga standard frågor som , säg tre positiva egenskaper du har, och säg en negativ osv osv. Ska också läsa på om hur de arbetar med ungdomar där och vad lönen ligger på utifall de vill att jag ska lämna löneanspråk.

Var barnvakt åt Linnéa idag också (Jennies dotter). Det var jättemysigt =) Hon är så himla söt den ungen. Hon ville gå ut hela tiden och stå i gräset och titta ut över parkeringen. Hon stod så jättelänge. Förstår inte hur vissa saker kan vara så intressanta för barn. Jag menar att bara stå och titta på en parkering, hur kul är det? Det var ju inte ens saker som rörde på sig =P Försökte ha en konversation med henne också, men det gick sådär. Hon kan inte riktigt prata ännu, men hon försöker. Jag försökte få henne att säga Katt, men det blev bara "BAH", eller "Peh". Och när jag sa katt eller bil eller vad det nu var jag vill lära henne, så såg jag hur hon studerade min mun och försökte göra samma sak med sin.
Jag tror hon kommer bli grym på att prata när hon väl sätter igång =)



Hon hittade en boll som hon bara höll i =)


Nej nu ska jag plugga på om Falkenberg.

See ya!

Kommentarer
Postat av: shorty

och där står hon i djungel av gräs haha söt :D klipp gräset era slöfockar :D

2009-06-26 @ 13:23:38
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: Janpan

Va sööööt hon är!

2009-06-27 @ 00:15:49
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: jennie

Där fick du en riktigt fin bild på henne.. =) (Vill ha!) =)

2009-07-08 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0