Trist inlägg

Idag har varit en riktigt död dag. Har inte gjort alls mycket. Skulle ju börja läsa, men så duktig har jag inte varit =P Ska bli ändring på det i morgon! Då ska jag också gå upp tidigt. Ska banne mig sola mig brun =) Kanske till och med är så duktig att jag fixar till  vår "fina" rabatt.

Fredriks kompis ringde idag och frågade om han kunde och ville jobba den här veckan. Och givetvis vill han det! Wiie =) Hoppas att det blir mer i sommar. Det skulle verkligen inte sitta fel med pengar nu =P

Jag sökte ett jobb i Falkenberg idag som fritidsledare. Så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna för att jag åtminstone får komma på intervju. För får jag bara chansen att träffa dem så kommer jag få jobbet =) Så säker är jag!

Pratade lite med Marcela nu på kvällen. Det var länge sen så det var kul. Hon är mitt uppe i att packa för en flytt och jag avundas henne inte. Det måste vara bland det tråkigaste som finns. Hoppas jag slipper flyttpacka på många år.

Nej nu blir det lite King innan läggdags. Måste gå och lägga mig tidigt. Jag ska ju skjutsa min baby till jobbet i morgon =)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Christer

Hoppas du får jobbet nu då :)

2009-06-24 @ 12:21:20
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: shorty

ja du e grym på de du gör så du får de bara du får chansen :)

2009-06-25 @ 09:22:34
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0