Tråkigt

Jävla blogg.se som inte vill funka! Vet inte om någon annan har haft problem med sidan idag, men jag kom aldrig in. Men men nu skriver jag ju ialla fall. Har inte så värst mycket att skriva om. Har inte hänt så mycket. Har typ bara handlat och lagat mat. Och det är ju inte så värst spännande =P

Pratade lite med Linda idag =) Snackade om lite allt möjligt och hon berättade om midsommar. Det var tydligen inte så bra väder i Örebro, så det var ju tur att man var här =) Fick höra Bastian prata (och skrika) lite, och det är alltid kul. Han babblar och babblar =)

Skulle egentligen sola lite idag, men måste vänta på att gräset ska bli klippt.Och NEJ det är inte för att Fredrik är man som han ska göra det. Det är för att det är så högt nu att jag aldrig skulle orka klippa det. Och för att han har lovat =)

Funderar på att börja läsa böcker igen. Jag har alltid gillat att läsa, men när jag pluggade fanns det inte tid till det. Då var det alltid massa plugg man skulle läsa, och då vill man ju inte röra till det i huvudet med en massa skönlitteratur =P
Tror att jag ska försöka ta mig i genom sagan om ringen böckerna. Har läst Bilbo och den var jättebra när man väl hade tagit sig i genom de första 60 sidorna typ. Jag har läst ganska mycket i första Sagan om ringen boken, men den är så seg emellanåt. Den kanske är som Bilbo, att man måste läsa ganska mycket innan den blir så där bra att man inte kan släppa den. Det måste ju finnas en anledning till att de är de mest lästa böckerna i världen och att de har blivit så bra filmer.
Jag kanske till och med ska sätta press på mig själv. Att jag typ måste komma med en recension i bloggen om typ 2 veckor =P

Med den pressen måste jag ju börja läsa nu!
Skriver mer sen!

See ya!

(Saknar dig Elin! )

Kommentarer
Postat av: Shortie

haha lycka till med läsandet Emma =)

i belive in you:P

gillar bloggen btw..

2009-06-22 @ 11:21:29
Postat av: Shortie

haha lycka till med läsandet Emma:D

nice att du börjat blogga btw

2009-06-22 @ 11:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0