Ruttet jobb

Tydligen sög Fredriks jobb. Han packade Ellos kataloger i kartonger om jag har förstått det rätt och det var jättevarmt där inne där de packade. Hans kompis hade sagt till honom att ha på sig shorts och t-shirt och att ha med sig en vattenflaska för att det kunde bli lite varmt. LITE varmt. Fredrik hade tydligen nästan svimmat av värmen, så varmt var det. Och han är inte så känslig när det gäller sånt. Men men ett jobb är ett jobb, och speciellt när vi inte har det så värst bra med pengar. Och då underdriver jag, det är riktigt dåligt på pengar fronten. Men det ska lösa sig. Det gör det alltid =P

Idag blir det att ta det lugnt. Baby är trött efter jobbet och jag har inte lust att göra något jag heller.

Imorgon ska jag fan gå upp tidigt! Efter att jag hade skjutsat Fredrik till jobbet kunde jag inte somna om förrän två timmar senare, och när jag hade sovit i ca 20 min så ringde baby och väckte mig. Efter det kunde jag inte somna om på typ två timmar till. När jag väl hade somnat ringde han igen och väckte mig. Efter det sov jag till typ två =/ Det var mindre kul. Så nu jävlar ska det bli ändring! Ska jag somna på dagen så ska jag göra det i solen, så att jag åtminstone blir brun =) Fast då kanske gräset ska klippas först (nej vi har inte gjort det ännu). Kanske tar tag i det i morgon.

Nej nu ska det läsas bok =)


Jag saknar alla mina vänner i Örebro =( Kom hit! Jag kan bjuda på en kaka för besväret =)

See ya!

Kommentarer
Postat av: shorty

klipp gräset innan de e nog rätt mycket fästningar i där i :P

2009-06-25 @ 09:43:12
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0