Frisk och tatueringar

Wiie =D Nu äntligen är min blogg fixad! Den är så himla fin. Tack så mycket Elin för designen och tack Baso för att du la in den! =) Nu kanske det blir lite roligare att skriva och definitivt roligare att läsa. Den blev precis som jag ville ha den, lila med stjärnor. It's so me =)

Idag mår jag mycket bättre. Det är konstigt det där med att vara sjuk. Jag var riktigt dålig igår, värst på dagen men så idag så är jag typ frisk. Är förkyld och så men ingen feber. Att man kan vara så sjuk att man tror att man ska krevera men så blir man bra bara på en dag. Visst, jag klagar inte, men det är konstigt!

Peter kom förbi idag igen. Tror han gillar att snacka WOW med Fredrik =P Han frågar alltid när jag ska tillbaka till Örebro. Men det ska jag ju inte. Jag bor här i Halmstad nu, men han tycker om att skämta om att jag aldrig kommer bli halläning. Men det tror jag nog att jag kommer bli, kanske inte kommer prata som en, eller gilla skaldjur men halläning blir jag nog =P

Har inte ätit mat sen i fredags. Åt smörgåstårta i lördags och söndags, och det räknar inte jag som mat. Sen blev jag ju sjuk och då varken orkar man laga mat eller äta mat. Men nu måste jag fan äta, men vet inte vad. Jag är lite sugen på kycklingopaj. Får se om jag kan eller orkar laga det. Annars får det bli köttfärssås som finns i frysen =)

Ja just det. Jag har glömt att skriva att Elin har tatuerat sig. Hon gjorde Superman tecknet på underarmen. Den symboliserar mig =) Jag är ju hennes superhjälte (därav mitt bloggnamn) =)



Den är så fin. Hon ska fylla i den sen. Den ska bli rosa. Jag tror att hon ska skriva superhjälte och Emma också, men jag är inte säker.
För ett par år sedan gjorde jag en tatuering för henne.


Noterna är för henne. Hon blev så glad när jag gjorde den, och jag blev minst lika glad när hon gjorde min =)

Annars har jag inget nytt att komma med. Kanske skriver mer sen.

See ya!

Kommentarer
Postat av: cryylv

Kul att du fixat blogg. Hoppas du har det bra :D

2009-06-17 @ 18:42:47
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Mulle

Skönt att du börjar friskna till! Inte kul att vara sjuk ju. Hoppas att du trivs bra i halmstad, kommer bli trist i höst när man kommer tillbaka till skolan och ni inte är där :( men men , det visste vi ju från början. Kram på dig!



/Sanna , blivande L2 :D:D

2009-06-17 @ 19:32:20
URL: http://www.mulles.net
Postat av: shorty

våra tattos e finast i världen :D

2009-06-18 @ 15:19:58
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0