Barn och Wii

Jaha, vad ska man skriva i denna blogg nu då?

Vi hade en lugn och skön helg.

I fredags gick vi hem till Jennie och Simme. Vi lyckades komma precis när de skulle lägga barnen så det gick inte så värst bra =P Men det var lugnt, de fick vara uppe och busa en stund till =) Dock märktes det hur trötta de var, men som barn vill man ju inte gå och lägga sig. Tänk allt man kan missa! Så de båda körde på tills de höll på att tuppa av. Så söta!


Söta och busiga Linnéa


Denna telefonen lektes det flitigt med =)


Max är spiderman tycker han, men jag tycker att det där ser mer ut som det där hårdrockstecknet =P


Barn kan ju inte alltid vara glada! Speciellt inte om dom är dödströtta.
Sötnos!

Efter att de hade somnat spelade vi lite Wii resort tror jag det heter. Vi testade på det mesta. Det mesta var faktiskt ganska kul förutom en grej. Frisbee golf. Herrgud va dålig jag var på det! Helt sjukt värdelös. Visst, det var ganska svårt men jag tog ändå priset. Jag blev automatiskt typ diskad flera gånger för att jag hade kastat för många gånger och sånt. Så det spelet spelade vi inte länge =P


Här spelas det basket =)


Fredrik hade en lite spretigare och hoppigare stil än Simme. Min älskling är sötast när han spelar =)


I lördags gjorde vi inte mycket. Vi grejade lite här hemma och sen åkte vi hem till Fredriks mormor och hälsade på. Det var väldigt trevligt =) Vi diskuterade mycket om människor och varför man blir som man blir och sånt. Hon hade många teorier och hon sa att hon funderar mycket på sånt.

Efter det åkte vi hem och käkade sen gick vi över till Jennie och Simme och snackade lite skit =)

Gårdagen var lugn och vi gjorde så lite vi bara kunde. Vi myste bara en massa ♥

Ja just det, jag har inte berättat att vi har köpt en bil. En golf blev det =) En fin röd golf som vi hoppas håller i iallafall två år eller så. Jag har inte det rätta namnet på honom ännu, men jag vet att det är en han, hehe.

Nu ska Fredrik sätta sig och skriva lite skolarbeten och jag ska kolla på arga snickaren =)

Kommentarer
Postat av: shorty

roligt :D hehe söt han e ja tummen saknas då e de spiderman ;)

2009-11-12 @ 04:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0