Weekend uppdate

Stackars Fredrik har blivit sjuk igen =( Han har varit sjuk till och från hela hösten känns det som, men den här gången mår han verkligen dåligt. Stackare ♥

I fredags tog vi en promenad till Fredriks pappas grav och vi mötte upp Jennie och Simme där. Jag tycker att det är en speciell känsla att vara på en kyrkogård när det är alla helgon.

Jag kommer ihåg när jag var liten och jag och mormor åkte till morfars grav och tände ljus. Det var så mycket folk och så många tända ljus överallt. Det var så fint på något sätt. Sen visade mormor mig minneslunden och det var så vackert. Det var så mycket ljus att man nästan fick ont i ögonen och mormor berättade vad en minneslund var och varför det fanns. Därför tror jag att jag förknippar tända ljus på en kyrkogård som något fint.

Efter att vi hade varit där en stund hängde vi med Simme och Jennie och handla. Under tiden beslutade vi att vi skulle ha en bandkväll. Mest på min förfrågan tror jag. Jag var riktigt sugen =)


Fredrik posar snyggt på vår promenad =)


Min älskling och jag ♥


Jennie och Simme.

När vi kom hem käkade vi lite snabbt sen sprang vi över till dom och satte igång. Vi hade redan upplägget klart. Simme på trummor, jag på gitarr, Fredrik på bas och Jennie som sångerska. En väldigt lyckad sammansättning måste jag säga =)
Men efter en stund blev jag så trött i handen så jag och Simme bytte. Jag kan ju säga att det är en skaplig skillnad på trumförmåga mellan oss. Jag spelade på easy och han på expert =P Men huvudsaken är ju att man ska ha kul =) Vi bytte ialla fall tillbaka ganska snabbt hehe.
Jag provade på att sjunga också. Jag har aldrig klarat av det innan. Varje gång någon har satt en mic framför mig så har jag bara skrattat, hur mycket jag än har försökt så har det aldrig gått. Men denna gången gick det! =) Tror att det funkade mest för att de andra var så upptagna med deras egna instrument =P

Det var ialla fall riktigt kul och jag hoppas att vi gör det snart igen =)


Min älskling på bas =)


Jag gav mig på en snabb pose innan låten började =)


Ena delen av vårt magnifika band =)
I lördags började fredrik bli dålig så då var vi bara hemma och slappade. Vi låg i sängen och kollade på film bara. Men det är ju skönt det med.

Nu har jag uppdaterat lite ialla fall =)


Kommentarer
Postat av: shorty

rolig kväll ni verkar haft :)hälsa fredrik att han får krya på sig :)

2009-11-03 @ 12:50:45
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: linda

Guud va ni är fina ihop! Ni passar så bra tillsammans :) Saknar dig så mycket <3

2009-11-12 @ 11:04:01
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0