Flytt = Bra idé!!

Vi har fått ännu ett bevis för varför det var rätt att flytta.

Här om kvällen stod jag inne i köket och Fredrik i sovrummet när det knackade på altandörren och någon ropar på hjälp. Fredrik öppnade och vår granne sprang in och sa att någon höll på och slog i hjäl honom och att vi skulle ringa polisen. Denne någon var hans son och det är inte första gången de är våldsamma mot varandra. Jag blev ganska uppskakad och ringde polisen och de sa att de skulle komma.
Under tiden stod vår granne och skrek på sin son och grät om varannat. Vi försökte lugna ner honom och sa att polisen snart skulle komma. Men han ville bara gå, gå ut och, ja, inte vet jag bara försvinna. Han stack iallafall iväg precis innan polisen kom, så de snackade bara med sonen.
Senare på natten kom polisen tillbaka med vår granne och han kom hem. Hoppas att de löste det.

Efter det var både jag och Fredrik alldeles skakiga av adrenalin och vi blev bara ännu mer säkra på att det var rätt beslut att flytta.

Jag är trött på att våran lägenhet är någon slags central för alla konstigheter.

Igår var jag och Fredrik över hos Jennie och Simme. Tanken var nog att vi skulle spela lite rockband men det blev inte riktigt så. För vi satt och snackade så länge att klockan blev för mycket så vi kollade på film istället. Eller nja, dom kollade på film och jag halvsov =P Vi kollade på Death Race och även om jag sov minst 50% av filmen så hängde jag med helt och hållet =P Men så är det ju med action oftast =)

Idag är nog planen att vi ska besöka Fredriks pappas grav och tända ett ljus. Jag har aldrig varit där så det på tiden nu.

Kommentarer
Postat av: Vyyven

Ja det är nog en bra ide att ni flyttar på er då. Skumt område de där :P

2009-10-30 @ 20:36:50
URL: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0