We got it!

Vi fick lägenheten!! =D Så nu äntligen ska vi bo i en lägenhet som jag förhoppningsvis kommer trivas bra i. Vi har försökt att få den här lägenheten bra och mysig, men det går inte. Det är liksom fel på allt. Dålig planlösning, fula golv och lister, dålig standard på nästan allt och inte att förglömma dessa äckliga silverfiskar. Djävulens påfund!
Men snart slipper vi allt detta. Då blir det en ny, fräsch och öppen lägenhet som redan är fin =) Hoppas bara att vi får bra grannar... OCH att vi får flytta in lite tidigare än nyårsdagen, annars kommer vi få flytta alla grejer helt själva och så vill vi ju inte ha det!

Den här veckan är nog den skönaste på länge. Jag jobbar bara idag och i morgon, sen är det slapp på hög nivå. Det behövs känner jag. Jag och Fredrik ska bara mysa och umgås ordentligt de här dagarna. Vårda vårat förhållande säger vi. Inte för att det behöver plåstras om eller så, men man måste ju vårda det så att man inte går och sliter på varandra =P

Vi är på jakt efter en bil nu. Sigrid dog för två veckor sen tror jag. Hon vägrar starta och det är snart dags för besiktning så det är lika bra att skrota henne. Hon skulle ändå inte gå igenom.
Men det finns inte så många bilar i 5000 kr klassen tyvärr. Inte några som är bra tyvärr. Vi hade en bil vi kanske kunde köpa men det var en som hann före oss, så den blev det inte. Det verkade vara en bra bil också, så det var ganska irriterande. Men vi letar vidare =)

Nu ska jag spela lite gamla NES spel =)

Innan dess måste jag slänga upp en av de gulligaste videorna som finns på Youtube =) En sån här sötnos skulle jag vilja ha!
Kolla extra noga när kameran kommer tillbaka på honom =)


Kommentarer
Postat av: Vyyven

Grattis till lägenheten :) Hoppas ni kommer trivas där då :)

2009-10-28 @ 23:16:35
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: shorty

ne men gows vovven. chiuhahua ser de ut som eller hur de nu stavas haha :D grattis till lägenheten igen :D

2009-10-29 @ 09:43:13
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0